the shopaholic goes again

Hej!
Idag var jag lite deprimerad för att jag inte hade något att göra förutom att rida, springa dammsuga och springa. Meeeeen Lina kom till undsättning! Hon ringde och hörde om jag ville åka till västerås och shoppa hästgrejer, och det villa jag ju såklart!
Så vi åkte, jag Lina och Vivan.
Poängen var ju att jag skulle lägga upp bilder här på det jag köpte, men eftersom min kamera dog så får jag göra det en annan dag.
 
Jag köpte iallafall ett Pessoa-schabrak (det fanns ingen matchande luva, snyft!), svart och snyggt var det, och ett GlenGordon pannband. Skitsnyggt, och ett par sporremmar.
Sen var det slut på pengar, hade bara 750 spänn med mig. Så kan det gå!
Fick också syn på en ny hjälm som jag kanske vill ha, Jacson var det och den såg ut ungefär som CW hjälmen, snygg alltså! Jag har ju nyss köpt ny hjälm, men om man får nån slant över.... (a)

Sen har jag städat mitt rum, det blev jättemys. Ska slänga upp bilder sen, för det är ju inte många som har sett mitt nya rum!

Ville åka på fest ikväll, men orkade inte engagera mig så blev hemma... "/ 
Nu ska jag nog sätta på en bra film att somna till. blir förmodligen Twilight.
Pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Pullan

Ja! Ditt nya rum!! är sugen på att se vad allt stajlande blivit av :)

<3

2009-09-19 @ 23:35:06
Postat av: Linn

jaa, det är mysigt faktiskt :) enkelt men mysigt. det fattas några detaljer än, men det kommer när det kommer liksom. #

2009-09-19 @ 23:40:48
URL: http://beautisoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0