trött och sugen

kom precis hem - slutade ju halv tolv idag.
kilade ner på stan och letade efter en härlig scarf och en highlighter, men hittar inget av dom. det suger.
och nu är jag trött och måste göra skolarbete och rida...
dessutom är jag hungrig - och grymt sugen på choklad! Någonting krämigt... mmm...



Det går bara inte ihop att vilja ha modell-lår och samtidigt vilja smaska choklad dagarna i ända...
Å andra sidan, måste man ha en 24:a i jeans för att vara snygg?
Jag vill verkligen ha supersmala lår, men samtidigt, någon måste ju ändra konceptet.
Marilyn Monroe, kom tillbaka och övertala oss - världen - att det är sexigt att vara småfet.
Hrmm..



Jag tror att alla tjejer, världen över, skulle må bättre om vi hade ett ideal som låg på runt 65 kg istället för 45, som det ungefär ligger på nu. Och på catwalken väger de små tösabitarna nog inte ens det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0