all I am going to give you now

Som ni märkt handlar den här bloggen från och med nu mest om sorg. Och mina tankegångar just nu är att den ska få fortsätta göra det, vara en plats för mina tankar och funderingar, en plats för mig att uttrycka mig i sång, text, ord, dikt.

Jag funderar på att i framtiden starta en hästblogg där jag berättar om en dröm, en vilja och en kapacitet. Om min och Julis utveckling och väg uppåt i klasserna. Kan det vara något? Det finns redan en del ryttarbloggar, men inte jämfört med alla dessa tusentals bloggar som handlar om mode eller våra vardagsliv.

Bara för att förvissa er om vad den här bloggens syfte är nu.

If we try to drown it, it is swimming, floating. Easily.
If we try to burn it, it will reborn, like the Phoenix reborns out of the ash in it's magnificent spledour.

The eternal sorrow.

Kommentarer
Postat av: anna

Absolut ska du göra det.

Jag tror jag gick förbi dig på viksta marknaden?

Så jag säger hej nu istället.

Kram på dig

2010-04-25 @ 23:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0