there is no words

Jag ser allt annat flyta på, allt som inte rör oss.
Jag ser människor leva, skratta. Jag ser allt från någon annanstans.
Och förundras - vår värld har ju stannat.

Det finns ingenting för mig att säga. Ingenting som är någonting värt.
Jag red min häst idag. Ryktade henne igår, ryktade henne i förrgår. I en vecka och fyra dagar fanns hon inte heller i min värld.
Jag har ont, mår illa och är ständigt matt.
Jag gör saker, ser saker, men när? Var? Jag vet inte. Jag bara gör.

Alla ni underbara människor som inte fått svar, eller tack - tack. Ni syns. Jag vet bara inte vad jag ska säga eller skriva.

Underbara stalltjejer. Lina, Jessica och Jesper är såna som får det att fungera.

För er som inte sett mammas fina annons i tidningen, ni är välkomna på begravningen som äger rum fredagen den 16:e April klockan 14, i Skuttunge kyrka. Det kommer att bli en vacker men svår dag.



Mamma valde dikten (vita arkivet).



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej tjejen!

Man ställer sig frågan VARFÖR!

Nu på en så kort tid är det två som jag känner som har gått vidare av denna j***a sjukdom



Sorgen kommer att finnas men den blir lättare att bära med tiden.

Vill bara säga att tillåt dig sörja, vara arg ledsen och bara vara den du är.

Å som jag skrivit förut våga höra av dig om det krisar sig med hjälp någon gång, jag vill ställa upp. Fast vi inte känner varandra så bra så vill jag ändå att du ska veta att jag vill hjälpa.

Min familj och jag kommer att komma på begravningen

Ha det så bra fast det är svårt.

Många kramar till dig och hela familjen

2010-04-08 @ 22:39:21
Postat av: Ingela

Linn,



Vi kommer att hedra din mamma på Cancertjejer den 16 april. Hon begravs samma tid som en annan av våra medlemmar, så då blir dom två forumänglar som får resa vidare tillsammans.



Och det ÄR sant. Att det blir lättare. Även om det känns helt otroligt nu, så blir det lättare med tiden. Jag förlorade min pappa när jag var 14. Jag kan fortfarande vakna av att ha drömt om honom men nuförtiden vaknar jag med ett leende.



Du verkar vara en väldigt stark och underbar tjej. Lycka till i livet!

Kram Busan från Cancertjejer

2010-04-09 @ 16:31:11
URL: http://bc-busan.bloggagratis.se
Postat av: camilla

det blir lättare med tiden och man får tycka att det är jobbigt i början. kämpa på!

2010-04-09 @ 19:16:27
URL: http://camoowgli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0