Fredag

Hej!

Denna fredag den 13:e har inte bjudit på mycket spänning. Det ända otursamma är väl att det var en förträffligt tråkig arbetsdag. Just nu sitter jag i köket och har just ätit middag (läs klockan 22.19). Kom hem klockan sju och har därefter varit ute i stallet och ridit, m.m.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, antingen ska jag ha lite Linn-Time, dvs lyxa till det för mig själv med lite hemmaspa, eller så ska jag dammsuga och städa rummet lite. Kanske hinner med båda? Det ena låter mer lockande än det andra.

Jag är fruktansvärt less på den här bloggen nu, men jag ska bli en bättre bloggare igen när jag börjar skolan. Promise, för som det är nu är det bara de trognaste läsarna (förmodligen mest släkten som hoppas hålla ett öga på mitt liv) som är kvar. Läsarsiffran per dag har nästan halverats. Inte för att det är det viktiga egentligen med min blogg, men just nu står det helt still här, och det som driver de flesta människor att blogga (inklusive mig) är att få respons, feedback, kommentarer. Vilket det är helt dött med här nu på grund av ointressanta inlägg.

Nåjaa, bäst att städa och lyxa nu innan min J kommer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0