funny weekend.

Hallå!

Sitter hemma och är lite missnöjd, dels för att jag inte hinner rida (kan också bero på en lätt form av lathet). Klockan är nio och jag ska hinna duscha och ni vet, allt annat en kvinna behöver göra för att se vacker ut...
Skönhetssömn bland annat. Har tittat lite på hur min närmaste framtid ser ut. Vet ni hur många dagar i sträck jag jobbar eller går i skolan? Det vill säga, hur många dagar jag INTE är ledig på? 22 dagar!

Hur som helst, dessutom måste jag sova utan Jesper inatt :( Hans bil har stått i stan under natten så någon har slagit in rutan på den och snott ett par grejer. Så han ska sova i stan ett tag.

HUR SOM HELST 2: Jag har haft en störtskön helg med jobb på dagarna och fest på nätterna. Och sovit med världens bästa så klart.
Mums.

Nu ska jag gå och duscha :)

Kommentarer
Postat av: farmor

livet är ett äventyr, ingen vet nåt om nästa stund njut av möjligheterna, se hindren som lärorika.

2010-08-23 @ 08:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0