Ingenting blir som man tänkt sig

Hejsan allihopa. Sitter och dricker cola hemma hos J, väntar dock på hämtning så jag får komma hem och göra någon nytta min sista lediga dag innan jobbarveckan sätter igång.

Jag har blivit så fruktansvärt dålig på just det, att göra någonting vettigt. Speciellt när det gäller min älskade häst beklämmer det mig. Jag vet ju vad jag vill, jag har mål. Men ingenting händer. Jag vill verkligen sätta igång nu så att jag kan komma igång och tävla till våren. Planen var att jag skulle ha tävlat hela året och kanske till och med tävlat någon 1,20 till vintern. Men saker kom emellan, och nu känns det väldigt tungt att komma igång igen.
Motivationen brister, sällskapet är just nu i det närmaste obefintligt och allt är bara jobbigt.



Jag får försöka ta en sak i taget och bara hoppas på att det blir roligt igen. Att det här året inte gick/går så bra gör nog inte så mycket i det långa loppet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0