Måndag

Latmasken själv ställde imorse klockan på nio. Orkade inte gå upp, ställde klockan på tio. Orkade inte gå upp, snoozade. Halv elva kom jag upp och käkade lite frukost för att sen gå ut i stallet, lille Stingen har fått en hovböld så hovis Tina kom hit och hjälpte till. Stackars Camilla (stingens ägare) bara otur hela tiden.

Nu sitter jag vid köksbordet, läser Ridsport och dricker min tredje kopp te. Tittar ut genom fönstret och konstaterar dystert att dagens planer är totalt otänkbara. Suck. Här är listan på vad jag skulle ha gjort idag:

Rida
Gå med hundarna
Blogga
Äta middag med J's släkt
Börja tvätta stallet
Springa
Måla bommar


Eftersom regnet står som spön i backen blir jag nog tvungen att redígera listan till ungefär detta...

Dricka te
Måla naglarna
Göra hårinpackning
Färga fransar och bryn
Äta miidag med J's släkt

Jag känner bara att det är omöjligt att gå ut och rida och springa och gå nu. Motivationen är på topp.... Jäkla skit.

Vad ska ni göra en regnig dag som denna?


Kommentarer
Postat av: Tomasmaja

Lovely site keep it i will be back that you.

2011-10-05 @ 13:15:28
URL: http://tomasmaja.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0