- all i want for christmas

God jul alla kära läsare!

Nu är det ju formellt sett julafton, och jag sitter i min säng och känner mig lite miserabel. Jag har redan fyra klappar som ligger i en hög nedanför sängen och väntar på mig, men det känns bara överflödigt. Jag behöver ju egentligen inga presenter, det enda jag egentligen vill är ju att dela julen med dem jag älskar.

Och det känns ju helt fel, för mamma är borta för alltid och Jesper är inte hos mig ikväll, och jag känner bara ångesten smyga sig på. Hur som helst, jag ska ju inte sitta här och deppa hela natten. Jag tror att morgondagen kommer att bli en jättefin dag, jag får umgås med min underbara familj och en del av den fantastiska släkt jag har, och det är någonting jag ska njuta av. Trots att en saknas. Och i morgon kväll, när allt julstök är över och all släkt åkt hem kommer jag inte att vara ensam, för den människa jag älskar mest av allt kommer att hålla om mig. Och jag är så oerhört lyckligt lottad som får vara med om allt det.

Så, jag hoppas att ni får en underbar jul, oavsett om den ska firas ensam framför tv:n med hämtmat (avundas dig också lite, hade inte haft någonting emot att skippa julen) eller med era familjer.

Och jag vill skicka en varm kram och massor av kärlek till dem jag älskar som jag inte kommer att träffa i morgon.

Kommentarer
Postat av: Stina

God Jul ♥



2010-12-24 @ 02:52:27
URL: http://stinalee.se
Postat av: Anna

GOD JUL! =)

2010-12-24 @ 09:29:55
URL: http://annalunda.devote.se
Postat av: Millis

God julkram till dig gumman! Tänker på dig! Och tack ännu en gång för den fina blomman, den värmer :). Hälsa de dina. Pussar........

2010-12-24 @ 13:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0