- dag sju

♥ Dag 7 – Min bästa vän

Jag skulle nog inte vilja begränsa mig till en bästa vän, jag känner att jag har två. Lucky me! ;)

Julia Flodström, en sjutton år gammal ung  fantastisk kvinna! Jag och Julia har varit vänner sedan högstadiet, och nu när vi går på olika skolor och hänger med olika människor träffas vi inte lika ofta - men vi försöker ses då och då, när vi känner att behovet av den andra börjar bli för stort. Haha :) Vi har ändå aldrig glidit ifrån varandra, vår relation är av någon anledning mycket speciell, och vi har starka band. Dessutom har den blivit starkare genom att vi har gått igenom en hel del tillsammans.  



Sophia Monié, även hon sjutton år. Vi går i samma klass och är ganska lika på många sätt - åtminstone gillar vi samma saker. Tjejkvällar med sushi och mängder av godis är ett av våra gemensamma intressen, och vi har även hunnit med en hel del photoshoots tillsammans. Dessutom driver vi företag ihop, vilket betyder att vi spenderar ganska mycket tid tillsammans. Det bästa med Sophia är att hon är så oerhört omtänksam och jordnära, man kan verkligen vara sig själv när man är med henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0