- dag tre

Mina föräldrar. ♥

Okej, jag börjar med att berätta om min pappa. Han heter Peter och är 43 år. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva honom, han är en pratglad typ men med kort stubin. Jag och pappa bråkar väldigt ofta, vilket såklart är riktigt tråkigt. Vi har skilda meningar om det mesta men det är ingenting jag behöver dra upp här och nu.
Jag och mina fyra syskon bor med pappa.



Och till min mamma! ♥

Min mamma hette Nina och hon dog tisdagen den 23 mars i år. Hon dog därför att hennes lungor inte längre klarade av att syresätta henne. Det var oväntat att det skulle hända, och ingen var förberedd på det. Inte så fort. Hon fick beskedet om att hennes cancer var tillbaka precis i början av året. Hon hade räknat med att leva i åtminstone några år till - inte för att hon tänkte dö utan strid.

Hur som helst. Hon var envis och hade många åsikter, men rolig som fan. Jag och mamma hade en väldigt bra relation, som var som starkast det sista året. Vi kunde bråka, och då kan jag lova att vi bråkade ordentligt, men vi kunde också ha så otroligt kul ihop. Haha, precis nu drog spotify slumparen igång en låt som mamma älskade. Det får mig att tänka ännu mer på henne.

Jag saknar henne oerhört mycket, och jag är så ledsen att jag inte fick ha henne i mitt liv längre än såhär. Men jag är väldigt tacksam för allt hon hann ge mig, och allt vi hann uppleva ihop. 



Oerhört saknad och älskad, i oändlighet.

Mamma och pappa var gifta i 20 år, och höll ihop ända tills döden skilde dem åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0