- even if you were a thousand miles away

Och så blev det helg!

Gårdagen spenderades med Tina på ikea, sista dagen med den kvinnan. På praktiken alltså. Känns ganska jäkla jättetråkigt faktiskt. Menmen, vi får se vad som händer på min längre praktikperiod i trean, är det så att Tina har en lägenhet på gång då så kanske jag får hänga med henne igen ;)

Och kvällen spenderades på en fest med mina kära vänner, en tös vid namn Johanna hade födelsedagsfest.



Såhär CRAZY såg jag ut. Enklare kläder men en helt udda styling, kände mig väl inte riktigt hemma kan jag tillägga.

Jag återkommer senare, men nu: ROBINSONFINAL!!! Jag är så sjukt laddad, helt besatt av det programmet.

Adios,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0