- i may say it was your fault, because i know you could have done more

Jag har totalt förälskat mig i den här låten, den går outtröttligt i mina öron och sjungs outtröttligt av mig. Något ni förmodligen inte visste är att jag älskar att sjunga, dock bara när jag vet att ingen hör ;)



Jag började fundera över texten, jag analyserar väldigt ofta låttexter, och kom fram till att det kan finnas fler anledningar till att jag gillar låten än att jag bara fallit för den. Vissa textrader stämmer in på mig på olika sätt, till exempel textraden i rubriken med efterföljande; oh you're so naive yet so.

Den raden får mig att tänka på tre personer som står (i vissa fall stod) mig väldigt nära. Tre personer utan koppling till varandra, som alla gjort - och fortsätter göra - mig besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0