- it's perfectly fine for you to dance around naked when you're all by yourself

Hallå där!

Jag sitter och har lite allmän panik. Jag har en hel del skolarbete som måste utföras och jag vill inte. Jag vill verkligen inte. Jag mår illa av tanken på att återvända till skolan i januari, och jag får ont i magen av att tänka på de tre böcker jag redan borde ha läst klart. Det känns som att jag håller på att snubbla på mållinjen, och det är inte okej. Jag blir uttröttad av ingenting, jag har ingen motivation för skolan längre.
Det är bara ett och ett halvt år kvar, jag måste hålla i det här nu. Jag har haft höga betyg i hela mitt liv, jag kan inte låta det falla nu. Men jag vill verkligen inte.

Nu ska jag gå och duscha, jag ska låta mina problem rinna av mig tillsammans med det heta vattnet. Sen ska jag kyssas


Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Ett tips som jag "kan" ha gjort i skolan var att hyra filmen istället för att läsa boken när det var tidsbrist! Kämpa på! Kram

2010-12-15 @ 22:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0