- mysis,

Sitter iförd mjukiskläder och väntar på att filmen jag vill se ska bli färdigladdad. Ja, så busig är jag. Jag ska se Pirates of the Caribbean, at worlds end. Sista filmen alltså. Blev sugen på att se den, och såklart var skivan borta, alltid är det något! Haha :)

Planen var att jag skulle in till stan och fika/äta med Julia och därefter se en spelning med henne och lite annat folk, men jag känner mig inte så frisk. Tänk om man skulle få en akut spyattack offentligt!

Älskar min nya ljusbricka, kände för att julmysa till det lite, men är ingen fantast av massa julpynt. Dock älskar jag ljus, så det här blev ju ett toppenalternativ, som ändå går att ha året om. Har inhandlat brickan, det stora hjärtat och dekorationspärlorna på Fullerö Handel, underbar affär. Blockljuset är från ikea, ljuslyktan hade vi hemma och det lilla hjärtat är en present från mamma och pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0