- scusa mi

HERREGUD, jag har inte bloggat på tre dagar! Jag förstår inte var all min tid tar vägen, jag har inte ens hunnit rida min häst en enda gång den här veckan! Det är ju sjukt.

Hur som helst betyder det ju att jag har välfyllda dagar, och det är ju kul. Just nu sitter jag och slevar i mig äggröra som jag lagade ihop. Senast om en timme måste jag iväg till jobbet.

Så, vad har hänt? Jag har praktiserat full rulle, i torsdags var jag på The Studio med min handledare och blev fotad. Kom bara hem med en bild, det var lite av syftet att jag ville ha en ny header. På bilden ser ni även min nyårsklänning, den är fantastisk. Bilden gör dock varken den eller min kroppsform så värst mycket rättvisa, men men. Det var hur som helst kul att prova på "modell för en dag", dock är det inte så individuellt och så. The Studio lever inte riktigt upp till vad de lovar enligt mig ;)

Gårdagen bestod av först ett par timmars gymmande med Jesper och Martin, jag måste säga att jag är lite smått impad av mig själv! Haha. 
Senare lite vin- och pratkväll hemma hos Micke och Camilla med ett par till personer. Mysigt och lagom för mig igår.

Well well, ikväll efter jobbet ska jag försöka komma upp på min häst och därefter blir det myskväll med min pojke :)

Här är bilden i färg


Kommentarer
Postat av: Emma

Jättefin bild! Och vilken partyklänning.. kan det vara den jag fingrat på på H&M? :)

2010-12-04 @ 11:31:52
URL: http://emmabloggar.se
Postat av: olivia

Vadå inte gör din kroppsform rättvisa? :o

Jag tycker du ser grymt snygg ut!

2010-12-04 @ 18:18:20
URL: http://nooerd.blogg.se/
Postat av: Millis

Wow wow wow.........vilken pingla!

2010-12-05 @ 13:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0