bästa torsdagen

Det är fredag morgon (wiho!) och jag sitter på lektion.

Igår var en b r a dag.
J sov hos mig i onsdags och när jag ridit och fixat stallet igår åkte vi till stan och uträttade diverse ärenden. Vi var där i sex timmar, (y)

- Gå på gränby centrum
- Byta byxor på vila
- Lämna in skor och stövlar på service
- Gå på apoteket
- Shoppa loss på IKEA
- Göra synundersökning
- Hämta högtalare
- Titta på bil som J ska köpa
- Äta flott på MAX
Och säkert något mer.

Jag har GLASÖGON på mig! Jag var ju på synundersökning igår och det visade sig att jag har lite uttorkade ögon p.g.a. förkylning och felanpassade linser... Vilket betyder att jag måste ha glasögon i några dagar.
Too bad, dislike!

Jag handlade lite hyllor, papperskorg, galgar, och en korg på IKEA. Och värmeljus.
Jag är lite kluven när det gäller IKEA, just nu gillar jag IKEA.

Förresten, jag har fixat sommarjobb i år igen! Wiiiiho, rich bitch for the win!

Haha bara en grej till, J måste ju ha en bil nu men får ingen lön förrän i mars, så han måste köpa en billig bil. Han säger att han kommer skämmas ihjäl och aldrig hämta mig i skolan till exempel. Haha, palla skämmas. :)

Nej nu ska jag sluta med det här flumminlägget, och tänka järnet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0