Gårdagen Lördag

Igår var hela familjen samlad, plus farmor och farfar, och vi åt mat tillsammans.
SJÄLVKLART tänker jag bjuda er på de bästa bilderna ;)

Gårdagens höjdpunkt var nog att mamma gick ut i stallet för första gången på... månader? Och hon tog ut Ofelia i hagen! (I förrgår gick hon dessutom på en promenad, 800 meter! Det tar sig. Eller så är det bara för att hon har cellgifts-uppehåll den här veckan..)

På kvällen myste jag med min sjukling Jesper. Och missade en åkerlännafest, men vad gör det då.

Som sagt, bara de bästa bilderna för er ;)


HAHA :) Och jag var en rock (punk?) chick. Cool tröja som jag fick av Tom när jag fyllde år, lacktights, svart kofta, svarta smycken, smårufsigt hår. Jag är ju en väldigt ombytlig människa, omväxling förnöjer i min värld. Ena dagen en oskuldsfull vit klänning och andra dagen en punkig stil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0