Hunger och stress

Hejhej!
Idag har varit (och kommer kanske vara?) en stressig dag.

Klockan är åtta och jag kom precis in från stallet där jag varit sen kvart över fem.
Sprang direkt ut såfort jag kom hem i hopp om att se en meter framför mig när jag red, och det lyckades faktiskt!
Mörkt, men inte FÖR mörkt. Dock blev vi jagade av bussen och lite sådana livsfarliga bagateller men i övrigt var det trevligt att kunna rida på riktigt för en gångs skull.
Fixade stallet, och här är jag nu - dödshungrig. Har inte ätit sedan halv tolv.
Spaghettin och köttfärssåsen står och piper i micron och magen värker, men det är viktigare att blogga, eller hur? Haha.

Ikväll ska jag plugga och ta in hästar och duschmysa, och J är redan påväg hit, när jag pluggat klart ska vi se på en film (om jag inte slocknat vid det laget...) och mysa.

Nu MÅSTE JAG ÄTA. Men först:
Min älskade häst och dagens outfit


Världens finaste guldklimp


Dagens outfit bestående av trashjeans, vitt linne, tröjan som J valde ut och smycken. (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0