Lunch och förberedelser

Hej! Jag sitter på en buss från stan påväg till Jesper. Jag har precis varit och lunchat med två tjejkompisar, en smarrig ceasarsallad åt jag. Det var jätteroligt att träffa dem, tyvärr träffar jag inte mina vänner från högstadietiden lika ofta längre nu när jag går gymnasiet. Nu ska jag åka hem till J och göra mig i ordning för kvällens bravader; 25-årsfest hos Jespers syster Emma. Wish me good luck! P.s, när jag var på stan testade jag en svindyr lip-plumper (läppglans som ska ha förstorande effekt) och det sticker som sjutton!

Kommentarer
Postat av: olivia

Det var mycket trevligt med en lunch, hoppas på att kunna hitta på något sådant igen! :D

2010-02-06 @ 18:29:13
URL: http://nooerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0