mad

Jag är så otroligt stolt över min pappa för att han tar ett så stort ansvar när det gäller hästarna och stallet, trots att det inte är hans största intresse.
Jag är superglad att han hjälper mig så mycket.

MEN jag är så fruktansvärt jävla less på dessa eviga nedtryckningar.
Han nedvärderar mig något fruktansvärt, är spydig, kommer med elaka kommentarer.
Hjälper det mig att tro på mig själv? Nej.
Ger det mig inspiration? Nej.

Misstolka inte, oftast är han väldigt snäll. Det är inte det att han är en dålig människa.
Han har ett jävla humör, och riktigt dåliga vanor, och en obefintlig respekt för andra.

Skärp dig för faan, är du blind?

Kommentarer
Postat av: Broheem

Sant.. Men har du försökt bättra på din attityd någonting mot honom? Det är ingen ursäkt men han blir ofta j***ligt motarbetad av dig :O

2010-02-15 @ 18:01:01
Postat av: Sara

Linn

Jag tror att det är ett släktdrag min pappa är likadan och din farmor är inte så rar i munnen heller förresten det gäller nog hela syskonskaran bengtsson sorry om ni läser det men så ligger det till.

Sen har väl jag fått en del av det jag med kan vara lite vass i tungan själv men inget man är stolt över

för man vet att man sårar ibland fast det mer är menat som ett satiriskt skämt.

Ett tips lägg inte för mycket på minnet av vad han säger han menar inte det innerst inne utan han vill nog bara vara skämtsam.

Sen kan du alltid ge svar på tal det har jag börjat med till min pappa.

Lycka till

Kram

2010-02-17 @ 10:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0