Omotiverad, oinspirerad

Kanske skulle man ta och göra någonting idag?
Jag kom hem vid åttatiden från J, jag sov där inatt. Thank god för honom.
Vi gjorde ett nytt försök med att se på Twilight, eftersom jag somnade dagen innan. Gissa om jag höll mig vaken? Mja, då och då slumrade jag till.
Är man bortskämd eller när pojkvännen tar in TV:n och ställer den en halvmeter från sängen för sin halvblinda flickväns skull?
Han försöker vara lite grisig ibland, men han lyckas inte. Glorian sitter där den sitter.

EN sak har jag i allafall gjort idag: Jag har tagit reda på (bytt) mitt iTunes-lösenord, så nu kan jag ladda ner applikationer till min iPhone :)

Sedan skulle jag vilja göra någon nytta, det är lite för kallt för utomhusaktiviteter som till exempel ridning, men jag skulle kunna fixa med mina viktigapärmar och tvinga pappa och hjälpa mig att sätta upp hyllorna.

Bad mood, bad feeling. bad day

Kommentarer
Postat av: m

tycker din blogg är fin faktiskt! O mkt roligare än min med alla bilder du lägger in. Puss älskling!

2010-02-22 @ 13:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0