Spending all your money


Känner mig typ noll fashion idag. Stod framför spegeln och blev aldrig nöjd. Sen kom jag på att jag inte var så pjåkig ändå. Ser dock jäkligt pluffsig ut på bilderna! Jag har svart stickad över-rumpan-lång polo från H&M, jeanstights från lindex, stor fet lila halsduk från Åhlens, och svarta platta stövlar från skopunkten. Till kvällen ska jag skippa halsduken och byta stövlarna mot mina lårhöga och göra sminkningen något mer dramatisk. Nice

UPPDATE!

Jag och pappa åkte in till stan,
- köpte melass (sirapsliknande klegg för att hästarnas vatten ska frysa långsammare),
- gick på IKEA och köpte 8 st nya stolar (hej ruinerade),
- och sen gick jag på min synundersökning som gav mig beskedet att ögonen inte blivit bättre och jag måste ha glasögon i TVÅ VECKOR!
Jag går under.

Sen åkte vi till Willys och shoppeloppade loss lite mat.

Gissa vad jag mer gjorde? Jo jag fixade biobiljetter till ikväll, jag och J ska se



Valentines day!

Den verkar bra och rolig tycker jag.
Titta själva!

Kommentarer
Postat av: Alexjeanette

Keep the good works comming.

2011-06-14 @ 14:23:54
URL: http://alexjeanette.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0