Vansinnigt trött

Tjoho, det känns som att det är måndag morgon eller fredag eftermiddag eller något.... Jag är otroligt trött, och jag orkar inte ens koncentrera mig.
Tack och lov är det lunch nu, det är typ fiskpinnar och filsås. Vi hade en liten diskussion om det där nyss, att det är roligt att mattanterna byter namn på fiskpinnarna från dag till dag: Fiskpanetter, sprödbakad fisk, you name it. Haha.

Idag får min pålle vila, jag ska träna idag igen efter skolan, sen ska jag ner på staden och utforska utbudet.
Ska prova en intressant BH och även snoka rätt på en present till min kära vän Sandra Ahlström som fyller år på självaste alla hjärtans dag: Söndag.

Appropå det, undra om man ska fira det kanske?

Nej nu kollapsar jag snart.




Åh, sukta i matbilder. Väärldens godaste, rullader (lövbiff med ost och skinka) potatiskroketter, baguette och mozarellasallad. Ge mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0