wants...

Hej! Sitter och dricker en kopp te. Kom just in från stallet där jag spenderat ett par timmar.
Och ut ska jag igen, för att rida.
Har ju buffertdag, vilket innebär att om man har rester måste man vara i skolan och göra dem, har man inga rester är man ledig. Egentligen har jag ju en massa matte att räkna men det förtränger jag för ögonblicket...

Har suktat efter bikinin till vänster i några dagar nu, och hade bestämt mig för att klicka hem den, men när jag ska beställa upptäcker jag att den är ROSA, och inte RÖD som den ser ut... Jag blev fruktansvärt besviken. Jag vill ju inte ha en rosa bikini, jag ville ju ha en röd!

Så nu funderar jag på att klicka hem den högra istället. Vad tycker ni?

S & M Bikini Set SEK 308, Wonderland - NELLY.COMS & M Bikini Set SEK 308, Wonderland - NELLY.COM

När jag har ridit funderar jag på att ta mig in till stan och gymma, och klockan 16 ska jag klippa mig.
Hade jag haft lite stake hade jag kommit hem med en lång page, men jag vill ha mitt långa hår också ;)
Det kanske blir en page nästa gång.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0