Back to school...

Sitter på bussen påväg till skolan. Bussen som jag i sista sekunden hann med. Jaha, då ska man tillbaka till vardagen... Gå upp klockan sex på morgnarna, åka buss i mer än en timme... Har ingen lust. Vill sova! Igår var jag i stan och gjorde lite Stuff, och hälsade på mamma. Hon säger att hon snart ska komma hem. När vi kom hem lagade alla tacos tillsammans, mysigt och gott. Därefter kom j till mig. Vi myste och sen stannade han hos mig en stund när jag skulle sova. Villr inte att han skulle åka. Men sånt är livet. Hoppas jag får en lindrig dag, slutar 11.30 tror jag.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2010-01-12 @ 08:32:20
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0