Better

Idag har jag och pappa varit och hälsat på mamma. Hon verkade må bra trots omständigheterna, och pappa har bett mig att inte gå in närmare på detaljer.

Jag somnade faktiskt en stund i hennes säng, haha, med huvudet rakt upp mot fotgaveln. Det var skönt, för jag var rätt trött. Inte minst trött i ögonen.
Vi tittade på scrubs, simpssons, och en massa andra serier. Vi var där i några timmar, och väntade på hennes läkare som till slut kom halv sex med besked om saker och ting.
Hon ska börja behandlas den här veckan.

Alla problem kändes verkligen som bortblåsta när jag var med mamma! Det var väldigt skönt.
Imorgon ska jag in till tandläkaren halv tolv, så jag kanske hälsar på lite igen. Kan aldrig bli för mycket.


Kommentarer
Postat av: tilla pilaaaaaaa

Tänker på dej sötnos!

2010-01-05 @ 19:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0