Fredag,

Godmorgon bloggen!
Jag är fortfarande sjuk, och är hemma idag också...
Bäst så.

Känner mig rätt stressad. Mitt rum ser ut som ett jäkla bombnedslag. Det är FRUKTANSVÄRT!
Jag mår ju sjutton psykiskt dåligt av stöket, haha. Ska städas, men kanske inte idag... Heller.

Papper till övningskörning - check!
Anmälan till kurs - check!

Jag ska nog införskaffa lite pärmar, fotoalbum och stuff. Jag måste få ordning på mina papper, det är rätt bra att ha koll på kvitton, löner o.s.v.
Dessutom vill jag ha minnen från semestrar m.m. i säkert förvar, d.v.s, inte på en hårddisk.

Ska åka och handla med pappsen, det står oxfilé på menyn ikväll!
hoppas kunna införskaffa en foundation eller liknande i rätt färg. Det är så svårt!
Pjuh, blir helt matt...

Jag i min kavaj.


Kommentarer
Postat av: Hermanningeborg

Great site, keep up the good work!

2011-05-20 @ 15:24:12
URL: http://hermanningeborg.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0