Torsdag

Goddag!
Jag sitter i skolan och gör ingenting speciellt, allt inför morgondagen är klart och jag glömde matteboken hemma, så jag har inte mycket att göra.

Jag hade tänkt att blogga igår, men J kom till mig och då myste vi istället :) Förståeligt, eller hur?
Just nu sitter jag och pillar med ett inlägg om egen tid, men jag tycker inte att det blir bra, så jag lägger inte ut det än.

Idag skulle jag ha tränat efter skolan, men var så oerhört klantig så jag glömde att packa ner plånboken innehållande gymkort, och handduk.
Så nu släpar jag runt på en väska med träningskläder och skor helt i onödan. Inte så lyckat!

Igår gick jag och Sophia på stan en stund, och jag inhandlade lite saker som jag ska visa sen, måste lägga in bilderna först bara.
Jag kan dock visa er shopping från förra veckan istället!



Tröja, hårsnoddar, flätat hårband från H&M. Dålig bild på tröjan men den är cool.


Vackert halsband från H&M. Blev smått förälskad i det.

Kommentarer
Postat av: m

sorry love, det är TORSDAG!

2010-01-28 @ 12:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0