Godis är för helgen... ... ..

Godkväller!
Detta ska bli dagens sista inlägg.
Jag har bakat lite philadelphiakaka tillsammans med min mamma, eller rättare sagt, jag vispade ett par grejer så jag hjälpte inte till alltför mycket. Har ni ätit philadelphiakaka? Inte? Isåfall har ni missat något!
Jag kanske borde lägga ut receptet... Jag vill inte att någon missar philadelphiakaka.
Sen kanske ni inte bakar lika god kaka som mamma, men det är ju ett annat problem.
Hon har år av träning bakom sig!

Hur som helst, när jag gick ner i kylen med kakorna (som egentligen är en slags hemmagjord glass) så upptäckte jag ett paket Magnum after dinner (?).. Åh! Jag har börjat mitt nyttiga liv nu, så nej!
Det ska inte ligga Magnum i kylen när jag ska vara nyttig och har sötsug!
Men stark som jag är, sitter jag och äter en apelsin i skrivande stund och INTE en Magnum. Fantastiskt.

Jaja, inte meningen att skriva en roman om dessa ointressantheter. Nu ska jag äta upp min apelsin, klä på mig och gå ut i stallet och ta in hästarna (älskar att vara där så det ska bli mys att få en daglig dos av hästarna) därefter ska jag in i duschen och skrubba hela kroppen med en tvättvante och ha det trevligt.
Sen måste jag nog minsann i säng illa kvickt...

Lyssnar på Kate Bush, hon är så jäkla bra, men det tar vi en annan gång!

Här kommer de lovade bilderna! Dock endast bilder på mig... Som "alla andra" bloggerskor ska jag idag lägga upp dagens. Och gårdagens.

Byegoodnight!




Gårdagens: Vit tunika från GinaTricot (me love it), kombinerat med svart linne, svarta strumpbyxor, svarta klacklösa stövlar och svart stor bag.



Dagens: Kunde inte få till en vettig bild så då fick jag damp. Men jag är ALLTID vacker... Hohohihi
Laxrosa tunika från Cubus kombinerat med svarta strumpbyxor.


Sensation!!! Måste berätta att min pojkvän Jesper färgade mina ögonfransar! Haha!

Kommentarer
Postat av: Pullan

HHAHAHAHAHA!!! :D Ååååh fan vilken älskvärd bild, den gjrde min dag! crazynut. Puss på dig, saknar dig!

2010-01-20 @ 17:07:24
Postat av: Idarsophia

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-07-01 @ 15:46:15
URL: http://idarsophia.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0