Måndag morgon

Hej! Sitter på bussen påväg in till skolan och mobilbloggar. Har inte uppdaterat bloggen så bra i helgen, jag sitter inte så mycket vid datorn. Igårkväll kom en gammal vän på återbesök. Eller en gammal fiende. Mr depression. Eller Depp iallafall. Då insåg jag att jag inte varit så deppig på länge, och det var ju en trevlig insikt. Men idag ligger den tunga hinnan kvar över bröstet, och rädslan växer. Jag hatar min gamle fiende, och jag är rädd för honom. Det får mig att tänka på alla psykiskt nedbrutna barn, ungdomar och vuxna i världen, hur lätt det är att trilla dit, hur svårt det är att ta sig ur det och hur dåligt man mår. Därför försökte jag ladda med en dunderfrukost idag, och positiv energi. Jag tror att frukost är viktigare än många tror. Hoppas min dag blir okej.. Bye!

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskade unge, har du beställt ny tid på ungdmott? Att deppa är alltid ett helvete, men rätt naturligt om man har en del skit att jobba mot. Värre om ingen anledning finns. Gå o träna gumman, svett hjälper mot mycket! O jag finns ju här om du vill prata, finns proffs oxå, säg till bara vad du vill!! JAG ÄLSKAR DIG! Förlåt att jag är grinig, är så trött på det här o frustrerad. Nåja, jag brukar tänka att nästa år vid den här tiden är det inte så här!!! Kram på dig bästa dotter.

2010-01-18 @ 09:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0