Måndag

Hej alla läsare!
Sist jag uppdaterade var för tre dagar sen! Helt sjukt.
Jag har hunnit med att fylla år, äta kinamat, hälsa på mamma, äta tårta och vara med Jesper.

I Lördags åkte vi in till Uppsala och åt kinamat för att fira min och Davids födelsedagar (han fyllde 18 år den åttonde, och jag 16 år den tionde). Våran familj (minus mamma), David, Josef, Mormor, Farmor och Farfar, Faster Anneli med familj. Det var gott, sen åkte vi med kinamat till mamma. Det uppskattades.
Hon har börjat känna resultat av behandlingen, det gläder mig väldigt mycket.

Jesper har sovit hos mig en hel del och igår när vi åkt till Micke och hälsat på var han tvungen att åka hem, vilket jag inte tyckte om. Vill inte vara ensam.

Idag har jag gått upp, gått ut i stallet, tagit ut hästar och slitit arslet av mig. Var ute och jobbade i två timmar, hade allt att göra själv idag. Tungt, men jag blir säkert stark av det.

Nu ska jag fortsätta göra mig i ordning, vänta på att tänderna ska bleka klart sig (om cirka en halvtimme) klä mig i min kavaj och jeans, tufft. Sen ska vi åka till stan, uträtta lite ärenden och hälsa på mammsen.

Ska försöka bli bättre på att uppdatera, PUSS på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0