Min Nyårskväll

Jag hade inte den roligaste nyårskvällen jag skulle kunnat ha....

Först åt vi middag hos grannarna, Jessica och Tomas med vänner.
Det var väldigt trevligt, jag, Jesper, Tom och David var ungdomarna i sällskapet men det var kul ändå.
Vi drog efter maten till Jespers syster som Jesper trodde hade fest, men de spelade tv-spel....
YES tänkte vi. VAFAN!

Vi drog och tittade på fyrverkerierna på slottet, och efter det skulle vi på efterfest.
Men vi valde att skippa, för det var grymt svårt att hitta ett sätt att ta sig hem på, och jag var inte sugen på att sova borta.

Jaja.... Bättre lycka nästa gång. Är lite bitter på att jag inte "fick" åka till bygdegården och parta, men men.

Gjorde mig snygg helt i onödan med andra ord.
Bilderna kommer lite huller om buller i fel ordning men ha överseende ;)


Jag fixade mig


Klar



Förrätterna

Middagsbord

Potatis och rotfruktsgratäng

Fredrik

Matlagning

Snacks

Min pojkvän var fin

Far och son

Freddan och Stina

Hela sällskapet minus Tom och David

Lukas

Supersmarrig mat!

Min fina mamma

Josefine, Jespers storasyster

Det var mycket folk vid slottet..

Kommentarer
Postat av: mia

Jätte fina kort Linn, du är sååå söt!!!Kram Tänker på er!!!

2010-01-06 @ 11:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0