Mys

Jag sitter framför tv:n med min kära mormor, och försöker värma mig med en kopp te, samt en av hennes nybakta bullar. Härligt.
Jag fryser fortfarande sedan ridturen, jag har mjukisdress på mig och raggsockor, och en morgonrock över det...
Blir väl sjuk lagom till min födelsedag. Men vem bryr sig? Inte jag faktiskt.

Min pojkvän ska komma hit och mysa med mig ikväll, och sova här.
Varför vill denna snygging spendera så mycket tid med mig, fast han är utbjuden på krogen och sånt? Hmm...
Ingen som vet.

Känner mig så ofräsh och osnygg. Kletade på mig lite smink och tänkte, du är snygg, du är snygg, du är snygg
För det är rätt sad med en kass självkänsla.


I´m a hot hot bitch. Right.

Kommentarer
Postat av: Helen

Yes you are! Dont you worry! :P

2010-01-13 @ 22:56:50
URL: http://helenhagland.blogg.se/
Postat av: Yol2g

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-08-23 @ 11:35:46
URL: http://yol2g.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0