Onsdagkväll

Kom just in från en UNDERBAR ridtur med Lina :)
Vi hade sjukt kul i mörkret, vi red barbacka, men satte på schabrak, täckesgjordar och reflextäcken.
Efter ett tag satt mitt schabrak som en knöl bakom min rumpa, gjorden satt vid tuttarna (bakbenen) på Juli, fast det ska sitta precis framför frambenen, och täcket... Ja, kul var det.

Ser fram emot en vår av ruskigt mycket svett!

Nu ska jag plugga järnet, har ett grupparbete med en gruppkamrat som inte är speciellt aktiv i jämförelse med mig... det betyder jobba hemma. Dessutom har jag tre sidor i matteboken jag måste räkna.
Pluggplugg! Och vi har valfri arbetsplats första lektionen i morgon, d.v.s. att vi inte behöver vara i skolan förrän halv ett. Jag ska gå upp klockan sex och se till att mina småsyskon gör sig i ordning för skolan och sen se till att jobba lite, fixa stallet och plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0