Sjuk

Idag har jag varit riktigt hängig, sur, trött och sjuk.
Jag är inte van vid det!
Jag är i stort sett aldrig sjuk! Så jag får vänja mig vid tanken att vara hemma från skolan i morgon, fast det är dubbla pass svenska... Kommer väl att missa massor! Ush... Svenskan är riktigt tråkig, och jag har ingenting emot att slippa den, men jag vill heller definitivt inte hamna efter i skolarbetet...
Till och med min far sa att jag borde stanna hemma så det är väl bara att göra det.
Minns inte senast det hände att jag var hemma två dagar för att jag varit sjuk. Har det ens hänt?
Minns inte när jag ens varit hemma en dag för att jag varit sjuk.

Någon ängel hade mockat stallet idag, så jag behövde inte göra mer än att hänga in vattenhinkar, och till och med det fick jag hjälp med av pappa. Resterande arbete hade pappa gjort i morse. Känns konstigt att få så mycket hjälp nu helt plötsligt, och jag har fått höra att jag måste lära mig att ta emot hjälp.

Vet inte riktigt vad jag ska göra i morgon. Färga fransar och bryn tror jag, Millis (min frisör och boxhyrare) var så snäll och lämnade medel här åt mig! Härligt. Sen är ju mamma också hemma så jag har ju sällskap.
Har varit en liten hyena mot min pojkvän, så honom kanske jag inte ser på ett tag. Haha! Nej jag skojade, men han var tvungen att åka hem vid åttatiden. Inte bra, jag gillar sällskap.

Nu ska jag nog titta på en film eller något, och sova.
Goodnight, sleep well!

Kommentarer
Postat av: Antonella

I like this site. Keep it up!

2011-05-13 @ 15:44:29
URL: http://antonella.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0