Tisdag eftermiddag

Hej!
Sitter hemma och äter mellanmål, en liten portion yoghurt med naturell müsli. Supergott.

- Skola på förmiddagen, planera kampanj CHECK
- Eventuellt snabbis ner på stan
- Träna på gymmet CHECK
- Läkarbesök CHECK
- Fixa stallet
- Eventuellt rida
- Sova väldigt gott

Vi hann precis klart med vår planering av kampanj i skolan, tack och lov!
Stan hann jag inte med, läkarbesöket var en timma tidigare än väntat.
Stack ner på stan och till Friskis direkt istället, och brände 340 kalorier på 40 minuter. Bra jobbat!
Cyklade i 20 minuter och sprang på bandet i 20. Cyklingen var avgjort dubbelt så jobbigt som löpningen!

Läkarbesöket gjorde jag för att jag fått två små knölar på mitt öga, som inte syns men som känns. Bara för säkerhets skull ville jag kolla, som vi har fått känna på i vår familj är det lika bra att kolla upp saker och ting direkt istället för att vänta.
Läkaren trodde att det var kronisk vagel, d.v.s. en slags vagel som försvinner efter ett tag, alternativt kan man gå till en optiker och skära upp och trycka ut. Jag väljer att avvakta. Det ska krävas mycket för att de ska få skära i mitt öga, om det börjar synas så kommer jag förmodligen att göra det (kommer dock inte att förvänta mig annat än svimning).
Jag fick en salva som jag hoppas hjälper!

Lina hade redan fixat stallet den ängeln, hon var här medan Tina var här och skodde min och Linas hästar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0