Tisdag

Sitter i skolan och har ett projekt i ekonomiämnena kombinerat med engelska.
Helt okej, jag är själv för min arbetskamrat är hemma men det gör mig inte ett dugg faktiskt.
Jobbar bra själv.

Idag slutar vi tidigt, det är underbart. Då ska jag gå och köpa gymkort :)
Ska köpa på Friskis och Svettis, det ska bli fantastiskt att få träna lite! Tillsammans med Sophia och Angelica som också ska köpa kort där.
Sedan ska jag kanske ner på stan och köpa en bh, eller åka hem.

Hungrig, lunch om en timme!

Min allergiska pojkvän som vill stjäla Alexia :) Ni skulle sett hur sött det är när de gosar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åå vilken fin hund!

2010-01-21 @ 23:14:46
URL: http://emmasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0