Torsdagkväll

Och duktig tjej!

- Har varit ute och mockat, fick hjälp i stallet av min snälla och duktiga far.
- Har gjort 100 sit-ups
- Har gjort 20 armhävningar på knä (oerhört mesigt, jag vet, men jag klarar inte mycket mer än så. Klarar typ TVÅ    om jag inte är på knä...)
- Har stretchat väldigt ordentligt
- Har fixat naglarna

Stretchingen är så himla viktig för mig och det är verkligen nödvändigt att jag gör det här nu. Men det gör så oerhört jäkla ont.

Nu ska jag ta mig en dusch och gå och sova.
Naglarna är alltså borta från helgens to-do, men tillkommit har 3 sidor i matteboken. Jippi!




Naglarna blev bra :) Vänsterhandens är lite ojämna, men so what.

Ni ska förresten få se gårdagens investeringar!


Smalt midjeskärp från H&M


Foundation Nivea Beauté Ideal Finish, Kicks. Täcker röda pigment. Är supernöjd.


Foundationborste från Kicks för ett extra jämnt och fint resultat


Klocka från Ur&Penn

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0