Wednesday

Jag diggar ordet Wednesday. Det är fint. Jag tänker på en kort butler i kostym, eller en tjock liten bulldog. Eller mops. Winston Wednesday. Yes. Lätt mitt favoritdagsnamn på engelska.

Sitter i skolan och väntar på alla andra som skriver i en hälsodeklaration, som jag redan gjort. Yeey.

I morse när jag åkte buss hade jag roligt. Anders och Haci hade problem, åtminstone Haci. Anders hade satt sig på en ny plats! Och Haci fick panik. De brukar alltid sitta på en viss plats ganska långt bak i bussen, och nu hade Anders satt sig i fram.
"Men, Anders vafan, du har ju suttit på den där platsen i tio års tid! Varför sitter du här?"
"Det är skönt att sitta här"
"Men vi är väl inga käringar?"
"Men sätt dig där bak du"
"Nej, skitsamma...."

Ångest eller vadå? Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0