healing

Jag är trasig.
Jag har ont, varje dag, varje timme.
Saknaden skadar mig, jag skadas utav att du fattas mig.
Hålet i bröstet är fortfarande lika påtagligt stort, ständigt påminnandes om sin närvaro.

Han helar mig.
Han läker mig med sin kärlek, med sin enorma omsorg lindrar han min smärta.
Han fyller ut saknaden, hålet i bröstet.

Men så fort han försvinner, försvinner också lindringen.
Mitt hål i bröstet blir lika stort igen, och större.

Tack J, för att du alltid finns hos mig.
Tack för att du är jordens underbaraste människa.
Tack för att jag får älska dig, och tack för att du älskar mig.

Du helar mig,
Du gör mig lycklig.


Kommentarer
Postat av: anna

Det är kärlek =)

2010-07-15 @ 21:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0