Jag är så trött

Jag är så trött på att aldrig räcka till
Jag är så trött på att alltid vara sur och arg
Jag är så trött på att agera förälder åt mina syskon
Jag är så trött på att hur mycket jag än anstränger mig aldrig vara en tillräckligt bra dotter
Jag är så trött på att aldrig må bra
Jag är så trött på att alltid försöka vara bra
Jag är så trött på att aldrig passa in
Jag är så trött på att förska passa in
Jag är så trött på alla krav
Jag är så trött på att stå still
Jag är så trött på att alltid vara deffensiv
Jag är så trött på att ha dåligt självförtroende
Jag är så trött på att alltid bli nedvärderad
Jag är så trött på att inte vara någon
Jag är så trött på att inte ha min mamma här
Jag är så trött på att vara osäker
Jag är så trött på att inte veta
Jag är så trött på att inte känna mig hemma
Jag är så trött på att vara begränsad
Jag är så trött på att alltid söka bekräftelse
Jag är så trött på att vara så sprängfylld, men samtidigt så tom

Kommentarer
Postat av: anna

Hej!

Du är visst nån du är en underbar tjej till Jesper. (det är jag säker på)

tycker kanske att ni ska prata om vardagen i familjen så det inte blir konflikter i onödan.

Kan inte farmor och farfar vara hos er ett tag? det kanske dom är?

försök att hålla ihop fast man är irreterad så är det bäst i längden. Säg sanningen om vad du känner/tycker till din pappa det är lättare då för honom han kan inte läsa dina tankar och att vara irreterad blir det ännu mer irretation.

håll dig till din magkännsla mer än vad huvudet tänker, så ska du se att det blir lite lättare.

och allt detta du tänker just nu är din läkeprocess.

Hoppas du får en bra sommar många kramar!

2010-07-04 @ 10:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0