Operation!

Sitter vid datorn och checkar läget tills jag kommer på något vettigare att göra, och jag måste ju uppdatera er om läget!

Idag har jag varit och opererat mig på Akademiska i Uppsala. Anledningen är att jag hade en chalazion (ä.k. kronisk vagel) i undre ögonlocket. Det syntes inte ens speciellt mycket men jag kände att det är lika bra att få det ur världen, dock har jag väntat i ca 6 månader på tiden nu.

Det var otroligt läskigt, jag har aldrig varit rädd av mig för saker förrän nu, tror det har sin bakrund i min otrevliga tandutdragning för några år sen...
Hur som helst stod jag ut och det gick mycket bra.

Sola, rida eller springa nu kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0