shoppeeeeer!

Hej!

Idag har jag haft en heldag i stan. Först fick jag vänta i två timmar i bilen medan pappa var inne på sjukhuset, det var inte så roligt. Sen blev det sallad på rixos, mums!
Därefter har jag hunnit gå på banken och sätta undan sparpengar, köpa färg så att jag kan måla bommar, köpa flugluva och flugspray och handlat kläder. Samt ett par presenter till min kärlek :) Visar bilder sen.

Min kära häst blev skodd igår, och innan jag ens hunnit komma hem från jobbet hade hon vridit skon så att den är helt sne. Så nu försöker jag få tag på en hovslagare. Kul.

Ikväll vill jag mysa med J och äta chips, ladda upp inför morgondagen, för den kommer att bli rolig men jobbig - Himla har VIP-öppning. Ska jobba 08.00-20.00.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0