beloved

Hej!
Löpningen gick sådär, kände mig helt slut så jag nöjde mig med tre kilometer idag istället för de fem som var tänkta. Sen har jag pysslat om min häst lite och ätit middag.

Nu ska jag åka till Björkllinge och bada (iallafall se på när de andra gör det, är inte så förtjust i det iskalla vattnet där) och sedan ska jag till min J och sova där.
I morgon är en viktig dag, jag ska äntligen få se...



Eclipse! Som jag har längtat. J och jag funderade på att se helkvällen, med alla tre filmer, men vi tyckte det skulle bli lite jobbigt. Vi såg racet i december med Twilight och New Moon. Vi får ta ett race ikväll hemma istället, med de två första filmerna och ladda upp.

Måste kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0