dagarna seglar förbi

Jag sitter i J:s rum nyvaken klockan halv tolv.. totally waste, men det var skönt att sova. Han själv och reserande hushållet jobbar. Ska snart gå ner till deras veranda, lägga mig i en solstol och njuta av det underbara vädret.

Jag saknar mitt bloggande. Visst bloggar jag fortfarande men inte på samma sätt. Förut bloggade jag minst en gång om dagen, nu handlar det mer om en gång i veckan... Tråkigt. Samtidigt skulle det kännas så löjligt att blogga om vad jag har på mig, allt jag köper och precis vad jag gör varje dag - som jag gjorde förut, men det är ju roligt. Egentligen. Men återspeglar det den jag är idag? Jo, till viss del. Jag älskar att klä upp mig och jag älskar mode.

Hur som helst, jag har ju för sjutton inte bloggat en enda gång under min semester eller midsommar!
Jag och J åkte ju till rullsand i tisdags. Att campa är nog inte direkt vår grej, det var inte så skoj på campingen... Så vi åkte till Gävle och shoppade istället, och lite annat smått och gott. Kanske får för mig att lägga upp bilder senare. Hur som helst var det skönt att komma bort lite.

Midsommar firades hemma och i Jumkil, hos fam. Östling. Själv ville jag åka till Öregrund, kom jag på klockan nio på kvällen, men min chaufför Lina hade ingen lust ått åka dit. Midsommarhelgen var ingen hit, faktiskt.

Nej, nu tror jag att jag svettas ihjäl här inne, återkommer senare!

Kommentarer
Postat av: Julia

Själv var jag i Öregrund. Det var ingen hit det heller ska jag säga dig. Mycket jobbigt folk. Bråk. Ton med poliser. Hade högre förväntningar, så känn inte att du missade nåt ;)

2010-06-29 @ 19:05:10
Postat av: Baldersabrina

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-04-19 @ 08:23:49
URL: http://baldersabrina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0