krossat en spegel?

Sitter och dricker vatten - shit vad varmt det är! 31,4 grader inomhus, det är ju hemskt. Klagar dock inte på värmen utomhus, den är underbar...

Idag har jag hjälpt till att få upp fyra lass hö på skullen, nu behöver jag inte ha dåligt samvete för att inte gå till gymet, haha. Sen har jag åkt med Tom till Vårdsätraviken och badat med ett par polare till honom, det var faktiskt jätteskönt i vattnet.

När jag nu kom hem vid tiotiden och skulle ta in min kära häst och rida visade det sig att hon har trampat av sig sin sko och dessutom ödelagt större delen av fossingen. Vad har jag gjort för fel??
Inte roligt alls, jag som precis hade tänkt att komma igång ordentligt nu när vi lagat trailern.
Ja ja, nu är det bara att gå och lägga sig istället, vilket inte alls är så pjåkigt nu när man har J att sova ihop med. Det är ju helt fantastiskt. Hälla i mig vatten tänker jag också göra.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0