dålig inspiration

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva these days....

Idag har jag rätt mycket jobb i skolan. Därefter ska vi nog försöka sälja kakor, och jag vill träna.
Allt kommer förmodligen inte att hinnas med.

Igår åkte jag till stan och köpte en tröja till mamma, gick till synsam och fick som vanligt dåliga besked. Jag hämtade även ut mina nya p-piller, cilest.
Sen åkte jag till J:s jobb. Vi åkte till sjukhuset, jag hälsade på mamma och han signade upp sig som blodgivare.

Sen åkte vi och åt på rixos, jag sallad och han kebabtallrik. Mumms! Inatt sov han hos mig, mysigt att ha honom bredvid som vanligt.

GRATTIS, vill jag säga till Anna och Weine som igår blev föräldrar för tredje gången, till min nya syssling. En flicka. Hoppas hela familjen är lycklig och mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0