Fredagsplaner

Hej!

Nu är jag lite smått irriterad. Faktiskt.
Jag fick en idé om att jag ville baka någon gång i helgen, pajer. Det är ju så gott!
Jesper nappade på idén, så nu har vi bestämt att vi ska göra det :). Förmodligen ikväll. Det ska bli mys, men enligt alla andra är man tydligen vrickad om man bestämmer sig för att ägna fredagen åt att baka paj med sin pojkvän?

Jag har ledsnat ganska mycket på att festa, det kan vara kul någon gång ibland (OM det är en bra fest). Men inte varje helg. Måste man festa varje helg för att vara "normal"? Då får jag väl vara onormal då, för jag är inte intresserad av att endast supa jämt.

Sen är det väl så att min pojkvän och även hans vänner är lite äldre än till exempel mina klasskompisar. Så de anser nog att de skulle skämmas litegrann om de höll på med samma beteende också, de anser nog att det är lite s.k. fjortisaktigt.

Jaja, man ska lyssna på människor som får en att må bra och tillåter en att vara den man är. Och resten kan ju slänga sig i väggen ;)


Paj, here i come! På en fredag.
För att jag är Jag och inte som du.

Kommentarer
Postat av: m

Go Girl!!!

2010-03-05 @ 15:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0