gårdagen

Igår efter skolan tränade jag på friskis trots att jag var sjukt trött.
Det kändes bra, och jag har nog aldrig svettats så mycket som då!
Därefter kilade jag ner på stan och uträttade en del ärenden, på darrande ben på höga klackar, med en väska som vägde 25 kg... Efter en en och en halv timmes träning och inte mat på sex timmar var det det sista jag hade velat göra ungefär. När jag inte ORKAR köpa en tröja för en tjugolapp, då är det illa. Superilla.

Köpte i allafall mina beloved solglasögon. Nu är de miiiina :)
Köpte minneskort till mammas nya kamera! Har jag berättat om den? Nähä. En annan gång, jag är trött. Jag ska gå på rast nu.

Uppdaterar senare :) Love

Kommentarer
Postat av: m

Du är så duktig min vackra flicka!

2010-03-05 @ 10:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0